
Assalamualaikum dan salam sejahtera saya mengucapkan kepada semua pendengar-pendengar stesyen radio nombor 1 di masa-masa akan datang.. Saya deejay anda, Azwan, menemankan anda sehingga jam 12 tengah hari ini dan saya menjanjikan hiburan yang berterusan kepada anda pendengar2 setia Azwan FM.. Hari ini hari Rabu yang amat ceria sekali diharap anda juga turut ceria seperti hari-hari anda...
Baiklah.. Kita teruskan hiburan kita pada pagi ini dengan mendengar rintihan hati pendengar-pendengar setia Azwan FM... Dial lah nombor 03-4567xxx sekiranya anda ingin berkongsi rintihan hati anda bersama pendengar2 yang lain.. Kita mempunyai satu pemanggil yang sedang berada di talian ketika ini..
Haloo... Siapa di talian???
khairill_anass: yo!
arzone91: yup.. siapa yang sedang berkata2 di sana??
khairill_anass: Saya Khairill Anas dari Bandar Tun Razak
arzone91: wah! anda kelihatan begitu ceria hari ini.. apa rahsia anda??
khairill_anass: Mana ada sebarang rahsia... Sebenarnya, Saya tidak sabar2 menunggu kedatangan pasukan Manchester United ke Malaysia pada Julai ini..
arzone91: Owh! Begitu rupanya.. Anda sudah mempelawa rakan2 anda untuk turut serta??
khairill_anass: saya tengah bertanya kepada kamal
arzone91: alangkah bagusnya kamu
khairill_anass: kenapa?
arzone91: kamu pelawa la golok
arzone91: dia pasti tertarik
khairill_anass : golok?
khairill_anass : lawaknya
arzone91 : kenapa?
arzone91: sekali sekala meluangkn masa bersama saya
arzone91: *kita
khairill_anass : dia layankah bola?
arzone91 : saya fikir begitu
khairill_anass : kamal berkata2
khairill_anass : pening
arzone91 : mari lah mannn (come on mann)
arzone91 : saya pelajar UTP
arzone91 : yang tggl di perak
arzone91 : tronoh
khairill_anass : itulah
arzone91 : tempat yg tiada premis tujuh sebelas
khairill_anass : pening kepala dibuatnya
arzone91 : pon bole turut hadir
khairill_anass : tengah memujuk ni
hmmm... Baiklah dik, adik pujuklah rakan adik tu sehingga terbuka hatinya untuk mengikuti adik ke perlawanan persahabatan antara Manchester United dengan pasukan kebangsaan Malaysia di Bukit Jalil nnt yek... Okayh.. Nampaknya kita ada pemanggil yang kedua.. Mari kita dengar apa pulak kisah seterusnya...
Haloo... Siapa di talian??
khairill_anass : Selamat sejahtera! Saya Khai..
arzone91 : Khai AF1 kah?? wah! Sungguh bangga hati saya dapat berkonversasi bersama Khai.. Apa cerita terkini Khai??
khairill_anass : Bukan Khai AF1 la... Saya Khairill Anas.. Pemanggil pertama tadi..
arzone91 : Owh! Saya kembali tidak berbangga malah bertambah resah...
khairill_anass : x faham
arzone91 : apa yang kamu kurang faham?
khairill_anass : tempat yg tiada premis tujuh sebelas
arzone91 : 7E la ngok!
arzone91 : bahlulnya kamu
khairill_anass : uh
khairill_anass : tiada ka 7e?
khairill_anass : sediynya
arzone91 : mana ada
arzone91 : itulah fasal
arzone91 : saya pon turut kecewa
arzone91 : serta segan
arzone91 : dan malu
arzone91 : yang teramat
khairill_anass : hahaha
khairill_anass : malunya saya
khairill_anass : kalau menjadi anda
Itulah fasal... Kini, premis TUJUHSEBELAS sudah menjadi sebahagian daripada maruah bangsa tahu x? Adalah sungguh mengaibkan sekiranya tiada kewujudan premis TUJUHSEBELAS yang berhampiran rumah anda.. Tidak mengapalah.. Usah bersedih hati.. Biar saya merawat luka di hati anda dengan memainkan lagu permintaan pemanggil kita yang dikirim melalui SMS sebentar tadi.. Berhiburlah dengan lagu........ EH3!!! SEBENTAR! ADA SEORANG PEMANGGIL LAGI DI DALAM TALIAN..
Haloo... Siapa di sana??
khairill_anass : Nama timang2 saya, BOBOI...
arzone91 : Boboi?? Glemernye... Nama sebenar anda apakah??
khairill_anass : Khairill Anas Bin Misnan..
arzone91 : Argh! Ape lagiii......????
khairill_anass : bagaimanakah dengan mara?
khairill_anass : dapat?
arzone91 : oh
arzone91 : untuk pengetahuan kamu
arzone91 : siapa yang xdpt petronas
arzone91: bermakna mereka akan dapat mara
arzone91 : manakala
khairill_anass : sya faham
Memahami sungguh pemanggil2 hangat kita pada hari ini.. Terima kasih saya ucapkan kepada anda semua.. Saya mempunyai satu pesanan di sini ya..
Haloo.. Azwan FM....
khairil_anass : Hye bangg.....
arzone91 : Hye dik... Anda nak tahu satu benda?
khairill_anass : Saya sudah mengetahuinya...
arzone91? : ha?
khairill_anass : Sayalah pemanggil keTIGA!! Oh! Alangkah bertuahnya saya..
arzone91 : Ya! Tepat sekali! alah.. sekali je..
khairill_anass : Nak hadiah bangg..
arzone91 : Hai.. Belum tanye name lagi dah nk hadiah.. siapa nama adik??
khairill _anass : K.H.A.I.R.I.L.L A.N.A.....
arzone91 : oh! TIDAK MUNGKIN!!! Adik nak ape lagi??????
khairill_anass : kekasih anda dapt kan?
arzone91 : iya
arzone91 : dia dapat melanjutkan pelajarannya ke
arzone91 : RUSSIA
arzone91 : agak jauh di situ
arzone91 : namun tidak mengapa
arzone91 : walau jauh di mata
khairill_anass : sanggupkah anda menunggu?
arzone91 : dia tetap dekat di ati saya
arzone91 : oh
arzone91 : jiwang gitu
arzone91 : saya sudi menunggu...
khairill_anass : bguslah..
arzone91 : tidak usah anda risau
khairill_anass : bukan apa
khairill_anass : sayang sekali sekiranya anda berdua gagal dlm perhubungan
arzone91 : oh
khairill_anass sedih rasanya
arzone91 : insyallah tidak...
Bizi bodi betol adik neh.. Sebok je.. Hmm.. Tidak mengapalah.. Mari kita teruskan pagi hangat kita pada hari ini dengan lagu permintaan pemanggil bertuah kita sebentar tadi yang berjudul
..AZWAN FM..
p/s: perbualan di atas bukan sengaja di rekacipta tetapi benar2 telah berlaku pada 20/05/09 jam 12:03:12

5 kumen:
yeah! da bole komen da tuh!
lalala
....
muahahah...
...
wakaka
....
saje2....
nk jdk org 1st mengomen...(setelah setting dituka blk..=p)
walaupun pd hakikatnya...ana org ke-3 (selain anta dan kamal)
*ahaks....skema larr plak..=p*
bace bpe kali p0wn klaka dowh...
ayat skema nk mati...hahaha
sakit gap0 chat gtu..??haha...lol
Virus kHa1ril aNa5.. buang huruf kecil jd.. H1N5.. penemuan baru.. Virus anas swine flu
haha
smue kne virus lol
dj nye
plus pndgr nye
syes!
;))
Post a Comment