Dedikasi Istimewa Buat Noor Farah Izaty Binti Che Othman yang dicintai

24 June, 2010

Post kali ini ditujukan khas untuk
NOOR FARAH IZATY BINTI CHE OTHMAN
yang akan melanjutkan pelajarannya ke
STATE MARINE TECHNICAL UNIVERSITY, ST. PETERSBURG, RUSIA.
Beliau akan berangkat ke sana pada 26 Jun 2010.






Sayang..

Sejak 28 April 2007, cinta kita mula berputik.. Masa tu, apa pon kita xtau.. Namun, makin lama perasaan sayang dalam hati kita makin bertambah, makin kuat.. Walaupun kebanyakkan masanya kita berjauhan.. Tapi kita xpernah terlepas menikmati saat2 yang paling indah dlm hidup kita..




Fara ingat lagi x zaman skolah dlu? Nak bawak nset pg skola xbole.. Cekgu mara.. So, kite pakai SURAT CHENTA.. hehehehe..



Surat-surat cinta kiriman fara



Fara siap tulis surat gune ticker tape lg.. tgok la yg gulung2 dlm gamba tu.. hehe.. Ps2 kite pass2 surat ni kt kawan2 kite yg sudi jd posmen.. Thanx kawan2!

Ps2 kt skola dlu, kite curik2 je nak jumpe.. Asal ade je rombongan ke, mst kite ikot sbb nak jumpe.. 1st time kite jumpe kt PICC! mase tu final debat HKSBP..



hehehehe.. da mcm pengantin dahh..




Pastu bile ym, kite maen doodles..



hehehehehe.. lawak la..



Mase besday fara tahun 2008 dlu, wan buat surprise utk fara.. Tbe2 je akak waiter tu kasi kotak besaa utk fara time kite tgh makan kat Nando's KLCC.. hehe.. Mase tu, fara dpt CHIBBY!


duwe2 comel!



Mase SPM plak, result kite same!! [ 9A 1B ] yahoo! mmg xsangke kan?? hehehe..



Ps2 mase besday fara tahun 2009, ayah blanje fara makan kt Victoria Station.. mase tu 1st time fara jumpe femly wan..




bestnye!



Kite sempat jugak luangkan masa kita sama2 kat Genting Highlands..







Dan baanyak lagi saat2 yang terindah buat kita sebelum ni...








Tapi takdir dah menentukan nasib kita.. Makin lama, kita makin jauh.. Fara dah nak pergi Russia dah.. Nanti fara dah susah nak balik sini lagi.. Kita pun dah xboleh jumpa selalu.. Kita boleh jumpa masa fara balik sini je.. Itupun setahun sekali.. Tinggal internet je la yang menghubungkan kita..

Bagi wan, ni semua dugaan.. Banyak hikmah yang ada disebalik dugaan ni.. Kalau kita bersabar dan tabah, satu hari nanti kita mesti dapat ganjarannya.. So, kita sama2 sabar tau sayang..



Sayang..


Wan doakan fara berjaya masa belajar kat Rusia nanti.. Wan pun doakan semoga keselamatan fara diperlihara Allah sepanjang fara berada kat sana.. Fara jangan sia-siakan peluang fara dapat belajar kat sana tau.. Bukan senang nak dapat belajar kt luar negara.. Wan harap fara dapat sesuaikan diri dengan baik masa fara duduk kat Rusia nanti.. Fara kena sentiasa ingat pada bangsa dan agama fara tau.. Fara kena selalu minta tolong daripada Allah supaya diberi kesejahteraan dan kebaikan sepanjang fara berada kat sana..

Nanti kita contact gune internet yea.. Wan pun dah activatekan balik Facebook wan.. Tinggal ni je la yang menghubungkan kita sepanjang 5 tahun yang akan datang.. Bila fara balik nanti kita jumpa tau.. Lagi banyak kali fara balik, lagi banyak kali kita boleh jumpa.. Kalau ada rezeki nanti wan pergi Rusia yea..

Sampai sini saja dedikasi khas daripada wan untuk fara.. Thanks sayang.. I love you very much! Best of luck sayang!


Salam Cinta daripada,

-AZWAN-

7 kumen:

Farah Izaty said...

thanx cygg :(((((((((((((((((((((((((((((((((((

FLuppY said...

wah!!!! sweeeeeeeeeeeeeeeettttnye....
the best part yg mse bufday 2009!!! siap fmily blanje!!! giler sporting!!! to farah : GOOD LUCK N ALL THE BEST...jaga iman dan amalan... insyAllah diberkati...

farina said...

wan. haha. ko menangis ke? :P

Nor Azwan Azahari said...

same2 sayangg... xmao la nanges... shhhh3

Nor Azwan Azahari said...

asal ko nak tau??

farina said...

sbb aku nak kepoh kata superman utp menangis hanta awek kat klia! 8)

Nor Azwan Azahari said...

sape superman utp?? ttbe jek... salah org neyy