hoyeah! dah tawu dah nak cite ape kt blog usang neh

07 June, 2011






H.O.B.I

rase mcm rugi plak kalau dah ade url blog tp xgerak.. dlu cite merepek2 jek.. tp skg ni, penulis nak share serba sedikit hobi yang diminati penulis sendiri kt dalam blog ni.. nak cte kt pesbuk xbley.. sbb xbole tulis panjang2.. klo kt sini bru best.. bole share dgn sume pembaca tentang hobi-hobi yang penulis minat sgt3.

utk pengetahuan semua pembaca, penulis ade byk hobi.. yang dikategorikan kepada 3 aspek iaitu:

1. Outdoor
2. Automotif
3. Teknologi

ok.. tu ranking die..

dan komponen2nye adalah:

Outdoor:
1. Mountain Bike
2. Hiking
3. Kayak
4. Camping

tp skg ni tgh carik aktiviti2 outdoor yang belum dicuba macam: ATV, Bungee Jumping, Wall Climbing dll

Automotif:
1. Remote Control Car (Drift)
2. Aksesori Kereta
3. Moto GP
4. Racing2
5. maen gem kt komputer pon game racing (NFS)

tp skg ni tgh blaja care2 bwk kete secara perlahan -_-

Teknologi:
1. Photography (skg gune Nikon Darling 90 aka D90)
2. Komputer
3. Graphic Designing
4. Gadget2
5. Gaming

tp bergantung pade bajet dan keperluan laa..



ok.. sebab tu duit penulis abes.. sume pegi kt hobi-hobi ni.. tp xpela.. sumenye sebab minat.. kire mmg memuaskan la..



harap2 penulis dapat berkongsi cte2 yang best2 dgn pembaca semua secara konsisten selepas ini.. dan harap2 gak semua pembaca enjoy membaca.. dan harap2 gak hobi-hobi ni bole berjangkit kt pembaca2 supaye xde la boring buat hobi2 ni.. haha



0 kumen: